שלוחה 2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תקנון אתר ותנאים כללים

תקנון, תנאי השתתפות ומידע כללי

התנאים הבאים במצטבר ו/או לחילופין לפי העניין יחולו על רכישת טיולים, ימי כיף, נופשונים, ימי כיף, טיסות, חבילות ונופשים מאת שפר את אלי לוי בע"מ או כל מי מטעמם אשר יקראו כולם ביחד קבוצת "שפר את אלי לוי בע"מ (המכונה סנצ'ורי21).

הנוסע מתבקש לקרוא את התנאים הללו בקפידה שכן זכויותיו וחובותיו נקבעים על פיהם, רכישת טיול/נופש מחברת "שפר את אלי לוי בע"מ" מהווה הסכמה מוחלטת ובלתי חוזרת של הרוכש/נוסע וכל מי מטעמו לכל האמור לעיל בתנאים הכלליים ולכך שלא יהיו לו ו/או למי מטעמו לכל האמור בתנאים הכלליים ולכך שלא יהיו לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה במישרין ו/או בעקיפין נגד חברת "שפר את אלי לוי בע"מ ו/או מי מבעליה ו/או מנהליה ו/או מי מטעמם על פי המפורט בתקנון החברה. לא תישמע כל תלונה של נוסע כי לא הופנתה תשומת ליבו לתנאים קודם הירשמו לטיול. סנצ'ורי 21 הינה שמה המסחרי בלבד של מח' נסיעות ותיירות בקבוצת שפר את אלי לוי בע"מ.

המחירים הרשומים באתר עלולים להשתנות. במידה וקיימת אי התאמה בין המחירים המפורטים באתר לבין המחירים במוקד ההזמנות, בין אם עקב שינוי מחירים ובין אם עקב שגיאת הקלדה, המחיר הגבוהה מביניהם הוא המחיר הקובע.

 

דמי ביטול

מרגע ההזמנה ועד 7 ימי עסקים (ימים שאינם מנוחה-שישי/שבת/חגים) 5% דמי ביטול או 100 ₪ הנמוך מבניהם וזאת במידה ויש 14 ימי עסקים עד היציאה.

בתוך 14 ימי עסקים ופחות (ימים שאינם מנוחה-שישי/שבת/חגים) עד היציאה - 100% דמי ביטול.

תקנון זה תקף עבור ביטול מכל סיבה שהיא, לרבות כח עליון, פטירה, מחלה ומגפת הקורונה לרבות סגר ועוצר כללי.

מיום אישור הביטול על ידי "שפר את אלי לוי בע"מ", הטיפול יועבר בתוך 3 ימי עסקים לחברת האשראי לזיכוי, וזו האחרונה תהיה אחראית לזכות עד 14 ימי עסקים. "שפר את אלי לוי בע"מ" אינה אחראית לזיכוי במידה והוא נופל, לא נקלט, מתעכב, או מזוכה באופן שגוי אצל חברת האשראי.

הסליקה תעשה באותו יום שבוצעה ההזמנה ותרד במועד החיוב הקרוב של הלקוח. הזיכוי יראה במועד החיוב הקרוב של הלקוח, לאחר הזיכוי בחברת האשראי.

ככל שבוצעה העסקה באמצעות כרטיס אשראי, תהא רשאית החברה לחייב את המשתמש גם בהוצאות ששילמה לחברה כרטיס האשראי, בהתאם לתקנה 5 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.

 במידה וצויין בנופש שניתן לבטלו לאחר פחות מ 14 ימי עסקים לפני היציאה לנופש, הלקוח יוכל לבטל את העסקה .(ולא להפסיד את כל הסכום) והלקוח יחוייב רק בדמי הביטול עפ"י חוק - 5% או 100 ש"ח הנמוך מבין השנים

דמי הביטול יחולו על כל הזמנה בנפרד (סליקה) או לפי כמות החדרים הגבוהה מבין השנים.

איחורים

נקבעה שעת איסוף והלקוח לא הגיע בזמן- "שפר את אלי לוי בע"מ" לא תעניק כל החזר.

כמו כן, נקבעה תחנת איסוף והלקוח לא עמד בנקודה בה נמסר לו בטלפון "שפר את אלי לוי בע"מ"  לא תעניק כל החזר.

תותר ללקוח להצטרף ולהגיע לאחר מכן בכוחות עצמו למסלול הטיול/ למלון באופן עצמאי ולהיפגש עם הקבוצה.

במידה והלקוח לא הופיע במלון או בטיול ביום בו אמור היה להגיע, "שפר את אלי לוי בע"מ" לא תעניק החזר כספי כל שהוא.

במידה והלקוח נאלץ לעזוב את המלון או את הטיול בתוך זמן השהייה במלון או הטיול, "שפר את אלי לוי בע"מ"  לא תעניק החזר כספי כל שהוא.

 

ביצוע הטיולים/נופשים

קבוצת "שפר את אלי לוי בע"מ" תהיה רשאית לבטל כל טיול/נופש מכל סיבה שהיא, בכל זמן, ובהתראה של עד יום לפני היציאה לנופש/ לטיול, לרבות אם מס' הנרשמים אינו מצדיק את ביצוע הטיול/נופש, על פי שיקול דעתה של "שפר את לוי בע"מ". ביצוע הטיול/נופש מותנה במס' משתתפים מינימלי ובכל מקרה בטיול/נופש לא ישתתפו נוסעים במס' העולה על מס' מקומות הישיבה באוטובוס. הודעה על ביטול הטיול/נופש תימסר לנוסעים ע"י "שפר את אלי לוי בע"מ" תוך פרק זמן סביר לאחר קבלת ההחלטה על הביטול, ללקוח תינתן בחירה באם לעבור לתאריך אחר/ מלון אחר/ טיול אחר. או להשאיר את מלוא הסכום בחברה לניצול לנופש הבא, עד שנה ממועד היציאה לטיול/ מלון שנקבע מלכתחילה.

במידה והלקוח יבקש החזר כספי, יוכל לקבלו בקיזוז 100 ₪ דמי ביטול או 5% הנמוך מביניהם .

 

 פירסומים

בכל פרסומי החברה, בכל אתר או מדיה שהיא לרבות ווצאפ והודעות התמונות הן להמחשבה בלבד בבתי מלון-  החדרים הם חדרי סטנדרט בלבד אלא אם צויין אחרת באופן כתוב. בכל הפרסומים ט.ל.ח עד גמר המלאי או עד שהחברה תחליט לעצור את הפרסום לפי שיקול דעתה הבלעדי. כל המחירים הינם לפי מינימום לילות ובתאריכים נבחרים בלבד - לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

רישום יתר

במקרה של רישום יתר בבית המלון, או רישום ייתר לטיול, רשאית החברה ו/או בית המלון לשנות ע"פ אחריותם הבלעדית את האכסון, למלון אחר או לטיול אחר.

 

טיולים וימי כיף

בפרסום הטיול מפורט עבור כל טיול – מה הוא כולל.

סיורים מודרכים באתרים הינם בהדרכת מורי דרך מקומיים ויערכו בהדרכת מלווה הקבוצה במידה וקיים אחד כזה לפי פירוט הטיול, סיורים אלו קצרים מסיורים מודרכים.

על אחריות הלקוח לוודא שהטיול מתאים לו לפי כל ההיבטים, הן בגיל הן בקושי, ברמת ההליכה, בהשקפותיו ודעותיו, ובאורח חייו.

 

בתי מלון

בתי המלון הינם בדרגה כפי שמנוקדים בדירוג מלונות, על אחרות הלקוח לוודא שהמלון מתאים לו ולסטנדרטים שלו. "שפר את אלי לוי בע"מ" אינה אחראית במקרה של אי התאמת סטנדרטים וצפיות הלקוח מהמלון.

האחסון בחדרי סטנדרט יהיה לשני נופשים בחדר אלא אם הוזמן אחרת.

חדר לשלושה - במקרה של הזמנת חדר לשלושה בתי המלון לרוב, נוהגים להכניס מיטה שלישית לחדר זוגי. לרוב המיטה הנוספת היא מיטה מתקפלת/ספה נפתחת בהזמנת חדר זוגי כולל ילדים, הילדים ישנו על מיטה מתקפלת או ספה נפתחת.

מיטות נפרדות- אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה זוגית או מיטה נפרדת, אף אם הוזמנה מראש.

כל בקשות הלקוח- הן בגדר בקשה בלבד. "שפר את אלי לוי בע"מ" אינה מחויבת לקיימן.

"שפר את אלי לוי בע"מ" אינה אחראית על הפעלתו היום-יומית של המלון, לרבות תקינות מערכותיו, שעות הפעלת מיזוג האוויר, החלפת המצעים בחדרים, חימום מי הרחצה וכו`.

 

צ'ק אין וצ'ק אאוט

 קבלת החדרים היא החל מהשעה 15:00. לא ניתן להבטיח מראש קבלה מוקדמת יותר.

עזיבת חדרים במלון - עד השעה 11:00 בבוקר. לא ניתן להבטיח מראש עזיבה מאוחרת יותר.

עזיבה מאוחרת ו או קבלה מוקדמת יותר עלולה להיות כרוכה בתשלום נוסף ויש לתאמה מראש עם הקבלה במלון. אישור הדבר תלוי בזמינות החדרים ובתפוסת המלון באותו יום, ו"שפר את אלי לוי בע"מ" אינה אחראית על כך כלל.

 

שינוי שם

עד 14 ימי עסקים לפני היציאה לנופש ניתן לשנות שם עד פעם אחת ללא עלות, כל שינוי נוסף מעבר- בעלות של 70 ₪. בתוך 14 ימי עסקים עלות השינוי הינה 70 ₪ ביום היציאה העלות תעמוד על 100 ש"ח . דמי השינוי  או ישולמו עבור כל חדר או עבור כל הזמנה (סליקה) הגבוה מביניהם.

 

תחבורה אווירית

כרטיס טיסה בחברת תעופה במחלקת תיירים בתעריף קבוצתי המחייב יציאה וחזרה בתאריכים שנקבעו ועל פי המסלול המפורט. אין חברת "שפר את אלי לוי" אחראית לאיחורים/ביטולים ו/או שינויים שחל בחברות התעופה. כל טענה תופנה ישירות לחברת התעופה המספקת את השירותים האוויריים.

 

מטען

חברת ארקיע: בטיסות הפנים ארציות רשאי כל נוסע  לשלוח בטיסה, ללא חיוב, כבודה במשקל של עד 23 ק"ג. כבודה מעבר למשקל זה תחויב בתשלום בגין משקל יתר.

בנוסף, רשאי כל נוסע לשאת עמו למטוס כבודת יד אחת במשקל של עד 7 ק"ג ובמידות של עד 20x40x55 ס"מ. את כבודת היד יש לאחסן בתא המיועד לכך מעל המושב או במרווח מתחת למושב שלפני הנוסע.

ישראייר: משתנה מעת לעת

חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום בגין משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן וע``פ שיקול דעתן הבלעדי.

 

זמן הגעה לטיסה

זמן ההגעה הרשמי לטיסה בינלאומית הוא שעתיים וחצי לפני הטיסה. לאור בדיקות הביטחון הרבות הקיימות בעולם, מומלץ להגיע כ - 3 שעות לפני הטיסה.

 

תחבורה יבשתית

במידה והחבילה שנרכשה כוללת הסעות-היציאה תהייה באוטובוס/מיניבוס נוח (בהתאם לכמות הנרשמים) להעברת הנוסעים וחפציהם.

על אחריות הלקוח להצטייד במושבי בטיחות בהתאם לגילאי הנוסעים (סלקל עבור תינוק ובוסט עבור ילד).

"שפר את אלי לוי בע"מ" אינה אחראית במקרה של אובדן ו/או נזק למטענכם באוטובוס/ מיניבוס.

אין אפשרות להתחייב על מקומות ישיבה מסוימים בטיסה ו/או באוטובוס ו/ או במיניבוס.

 

כלכלה

בכל מסלול טיול/נופש פורטו הארוחות הכלולות, במידה וכלולות. על הלקוח להצטייד בכלכלה בהתאם.

 

תשר (טיפים)

נהוג לתת תשר לנותני השירותים כגון: נהגי האוטובוסים, מדריכים, מדריכים  מקומיים וסבלי מלונות.

 

שונות

כרטיסים למופעים ובילויים שלא נכללו בטיול/נופש, משקאות, שיחות טלפון, כביסה, שימוש במכשיר וידאו במלון, מטען עודף וכל שירות בעל אופי אישי, אינם כלולים במחיר.

 

 

אנו מאחלים לכם נסיעה נעימה!

 

 

 

Century21 Logo