שלוחה 2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 בס"ד

הזמן שלך חשוב לנו!

כל מה שרצית לדעת:

 

מהן שעות הפעילות?

מוקד טלפוני:

בימים א'-ה' 08:00-18:00 ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00

קבלת קהל במשרד:

בימים א'-ה' 09:00-17:00 ימי ו' וערבי חג 09:00-12:00

 

מהי הכתובת שלכם?

רחוב משה לוי 7 ראשל"צ אזור תעשיה חדש, מיקוד 7565821, מעל תחנת הדלק מיקה במשרדים קומה 2.

מסתבכים? אפשר להיעזר באפליקציית waze לחצו כאן או חפשו' יהודה טריקי טיולים ונופש'

 

איך אפשר לשלם?

  • א. ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי (למעט כרטיס תייר) דרך האתר, דרך הטלפון או במשרד פיזית.
  • ב. ניתן לשלם בהעברה בנקאית עד 5 ימי עסקים לפני היציאה לטיול/ לנופש, ולשלוח אלינו צילום מסך או טופס הפקדה למייל century21@bezeqint.net או לנייד 050-5890270 או לפקס 03-9620685.

פרטי העברה: בנק דיסקונט סניף 10 מספר חשבון 54139 לפקודת: שפר את אלי לוי בע"מ.

  • ג. ניתן לשלם במזומן במשרד, יש להגיע רק בשעות הפעילות ולהביא כסף מדוייק, הויאל ואין לנו עודף 

מהיכן אני עולה לאוטובוס?

אנו עושים מאמצים לפתוח נקודות איסוף מכל רחבי הארץ , נקודות האיסוף תלויות במינימום נרשמים.

בדרך כלל האוטובוס יוצא מאיזור המרכז בתחנות, תל אביב, חולון, בתים, ראשון לציון- ועל ציר הנסיעה בצמתים.

אם הנסיעה לכיוון צפון- ניתן לאסוף בצמתים בדרך. אם הנסיעה לכיוון דרום- ניתן לאסוף בצמתים בדרך.

תחנת איסוף המפורטת מופיעה באתר במהלך ההזמנה, במידה ויש עדכונים או שההזמנה נעשית דרך המשרד/ הטלפון- נקודת איסוף ושעה מפורטת יימסרו טלפונית יום- יומיים לפני היציאה לטיול.

 

האם אתם משריינים מקומות באוטובוס?

לא, הישיבה היא חופשית.

 

האם אפשר לשלם ביום היציאה לנופש או לטיול?

לא. התשלום חייב להיעשות מראש.

 

האם אפשר "לשמור לי מקום" ואשלם אחר-כך?

ברגע קבלת התשלום, המקום/ החדר משוריינים באופן אוטומטי ולכן אין אפשרות "לשמור מקום" עד קבלת התשלום.

 

מתי אתם מחייבים אותי?

ברגע ביצוע העסקה, אתם מחוייבים ואתם צפויים לראות את החיוב במועד החיוב הקרוב שלכם

 

מהן שעות היציאה לטיול?

טיולי יום יציאה בין השעה 6:00 לשעה 8:00 בבוקר איסופים מתחנות האיסוף.

טיולי ערב- משתנה מטיול לטיול.

 

מהן שעות החזרה מהטיול?

טיולי יום בסיביבות השעה 16:00 אחר הצהרים חזרה לכיון מרכז.

טיולי ערב- משתנה מטיול לטיול.

 

מתי אקבל את החדר במלון ומתי עלי לפנות אותו ביציאה?

קבלת חדרים בכל הימים כולל ערבי חג ושבתות בכל המלונות בין השעה 14:00 לשעה 17:00

עזיבת חדרים בכל הימים כולל ערבי חג ושבתות בכל המלונות עד השעה 11:00 בבוקר.

תוכלו לבקש מאיתנו להעביר למלון בקשה לקבלת חדר מוקדם יותר, או עזיבה מאוחרת יותר- וזה יעשה בגדר בקשה בלבד ללא התחייבות.

 

האם אפשר לשדרג את החדר או להוסיף ארוחה?

כל השדרוגים או התוספות כרוכים בעלויות נוספות.

ניתן למצא סוגי חדרים נוספים או שינוי פנסיון אירוח דרך האתר.

 

יש לי בקשה מיוחדת

ניתן לבקש בקשות מיוחדות ללא תשלום (קומה מסוימת, מיטה נפרדת או אחת, חדרים צמודים, מרפסות, ימי הולדת וחגיגות למיניהן, נוף לכיון מסוים, קרוב למעלית או לחדר אוכל ודומיהם)  – והן יועברו למלון אך הן בגדר בקשה בלבד, נעביר למלון בשמחה אך אין כל התחייבות לכך שיתקבלו.

 

אני צריכ/ה חדר נכה, מה עושים?

במידה ונותר חדר פנוי במלון, יש להעביר אלינו בפקס, במייל או בווצאפ, צילום תעודת נכה ולוודא שהתקבל. יש להזמין חדרים כאלו מראש על מנת להבטיח את החדר.

ללא תעודת נכה, ניתן לבקש בגדר בקשה בלבד.

 

האם אפשר לנצל חלק מחבילה של הפקות ונופשים מאורגנים?

הנופשים מתומחרים כחבילה, במידה ובחרת לנצל רק חלק מסוים מתוך החבילה לא יינתן החזר כלל.

הגעה למלון בלבד, כניסה למופעים בלבד, או הגעה עצמית עלותם כעלות כל החבילה כולה.

רק במידה ואתם תושבי המקום בו מתקיימת ההפקה- ניתן לשלוח אלינו צילום תעודת זהות בה מצוינת עיר מגורכם, ולקבל הטבה סמלית במחיר ללא אפשרות לשהות במלון.

 

מזג האוויר סוער ביום הטיול, האם אפשר לבטל?

מזג אוויר גשום אינו סיבה לביטול טיול.

במידה ומזג האוויר חריג עד כדי כך שאינו מאפשר את יציאת הטיול, אנו נדחה את הטיול לתאריך אחר, או שתוכלו לשמור את הסכום אותו שלמתם (ללא עמלת ביטול) לכל טיול/ נופש אחר לניצול בחברה.

במידה ותרצו החזר כספי, ניתן לקבלו בניכוי עמלת ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

 

אין לי בן/בת זוג, האם עלי לשלם כפול?

בטיולים ניתן להרשם גם מקום אחד בלבד.

בנופשים בבתי מלון – המחיר יהיה כמו זוג, רק במלונות מסוימים התשלום יגבה בהנחה של 10%.

בהפקות מיוחדות- ניתן לצרף בן/בת זוג (גבר לגבר, אישה לאישה, במיטות נפרדות) ובכך לשלם תשלום עבור אדם אחד מתוך זוג ולא את המחיר כולו.

 

מאיזה גיל משלמים?

0-2 תינוק

2-12 ילד

12+ מבוגר

לעניין טיולים- הואיל והמחיר הינו מחיר קבוצתי – תשלום עבור כל נפש, כולל תינוק!

לעניין מלונות- כולם חייבים בתשלום בהתאם לגיל. בכל מלון, תינוק מחוייב בתשלום 50 ₪ ללילה עבור לול וביטוח.

שימו לב באחריותכם לבדוק האם הטיול מתאים לתינוק/ לילד והאם ניתן להכניסו. כמו כן עליכם להביא כסאות בטיחות בהתאם לגיל הילדים/ התינוקות.

 

איפה נעצור לאכול בטיול?

לארוחות על חשבון המטייל- נעצור בדרך במקום בו ניתן לאכול, אין התיחייבות שהעצירה תהייה במקום בו ניתן לרכוש אוכל.

לארוחות הכלולות בטיול- נעצור בדרך כלל לאורחה בשרית קיבוצית באיזור אלא אם צויין אחרת.

 

מהי הכשרות במלון? במסעדה? או בקיבוץ?

אנו עובדים עם מלונות כשרים בלבד.

הכשרות היא כשרות מינימאלית של הרבנות המקומית.

 

האם אתם עושים טיולים בשבת?

לא. בתור חברה שומרת שבת אנו שמחים לבצע טיולים בימים א'- ה' ולשמור על קדושת השבת.

 

איך אפשר לקבל פרסומים שלכם?

ניתן לקבל פלאיירים ישירות למייל שלכם, או באמצעות ווצאפ לנייד, ניתן לקבל פלאיירים גם לתיבת הדואר. את כל הנתונים הכי עדכניים ניתן לראות גם באתר האינטרנט שלנו.

קיימות 2 תפוצות (כך שתקבלו באופן קבוע)

  1. דרך הווצאפ נשלחים עדכונים על בסיס שבועי.
  2. באמצעות הדואר נשלחים עדכונים על בסיס רבעוני.

ניתן לבקש שליחה חד פעמית וניתן לבקש להכנס לאחת או לשתי רשימות התפוצה, בכל מקרה ניתן לבקש להסיר מרשימות התפוצה בכל עת.

 

עדיין לא קיבלתם מענה? נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין בטלפון 03-9623222 שלוחה 2.

 

 

Century21 Logo